Les associacions de comerç de la Selva llancen la campanya ‘Pink Friday’
- televisiolaselva
- 14 nov
- 2 Min. de lectura

La Federació de Comerç de la Selva, en col·laboració amb les Associacions de Comerciants de Vidreres, Sils i Arbúcies, ha llançat una nova iniciativa comercial sota el nom de Pink Friday. La campanya, que pren el color rosa com a senya d’identitat, busca unir els municipis participants amb un objectiu comú: avançar les compres de Nadal i revitalitzar el comerç local de manera creativa i innovadora.
Segons els organitzadors, Pink Friday és una proposta original i optimista que vol aportar una experiència diferent dels veïns i compradors de la comarca. La campanya no només promou descomptes i promocions, sinó que també aposta per donar vida als carrers i establiments amb activitats i decoració vinculades al color rosa, generant un ambient festiu i dinàmic.
Aquesta primera edició ja té un fort ressò entre comerciants i ciutadans, i diverses poblacions de la comarca ja han mostrat interès per sumar-s’hi en l’edició de 2026. L’èxit de la iniciativa fa preveure que Pink Friday pugui consolidar-se com una cita anual destacada per al comerç local.
Durant aquest cap de setmana, la campanya es troba en fase de precampanya a les poblacions d’Arbúcies i Sils, amb accions puntuals per donar a conèixer la iniciativa abans del seu llançament oficial. El dia 21 de novembre s’inicia formalment Pink Friday, amb Vidreres, Sils i Arbúcies com a epicentres de la jornada. Els comerços participants oferiran descomptes, promocions i activitats especials, amb carrers i establiments tenyits de rosa, creant un ambient atractiu per als compradors de totes les edats.
Els responsables de la campanya destaquen que Pink Friday té com a objectiu reforçar el comerç de proximitat, animar els veïns a fer les compres a la seva localitat i promoure la col·laboració entre municipis i associacions comercials.
