Sis detinguts en un nou dispositiu del Pla Kanpai a Lloret de Mar
- hace 12 minutos
- 1 min de lectura

Els Mossos d'Esquadra van desplegar la nit de divendres 19 a dissabte 20 de juny un nou dispositiu del Pla Kanpai a Lloret de Mar, en el marc d'una actuació coordinada a diversos municipis de la demarcació de Girona.
Segons la informació facilitada pel cos policial, l'operatiu tenia com a objectiu reforçar la seguretat ciutadana, prevenir delictes vinculats a l'oci nocturn i actuar contra la multireincidència en un moment d'elevada afluència turística.
El balanç fet públic pels Mossos indica que el dispositiu desenvolupat a Lloret de Mar es va saldar amb sis persones detingudes. De moment, no s'han difós dades detallades sobre les causes de les detencions ni sobre el nombre d'identificacions efectuades durant l'operatiu.
El desplegament forma part del Pla Kanpai, una estratègia impulsada pels Mossos d'Esquadra que es desenvolupa en diferents punts de Catalunya amb l'objectiu de localitzar i actuar contra persones amb múltiples antecedents delictius. Els dispositius combinen controls policials, identificacions i actuacions preventives en espais amb una elevada concentració de persones.
Lloret de Mar és una de les localitats on aquest tipus d'operatius es reforcen especialment durant els mesos d'estiu, coincidint amb l'augment de visitants i l'activitat nocturna.
